September!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu September!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

September!!

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 September 2007 | Cyprus, Nicosia

Alweer september!!:D

Het is alweer september!! Men wat gaat dat snel zeg niet normaal!!.. ben blij toe hoor want k heb t hier eigenlijk wel weer gezien.. deze 2 weken gingen echt best wel snel.. heb alleen steeds geen tijd of zin gehad om n verhaaltje te tikken.. dus nu zet ik die van vorige week erop en dan zondag ofzo die van deze week, anders zitten jullie helemaal 4 uur te lezen haha:P..
Dit was week 35.. van 27aug t/m 2 sept.

Heb maar 2 avonden nog in roomservice gestaan.. wat wel hele leuke avonden waren maar daarna moest ik helaas weer de restaurants in.. erg jammer.. maarja er zijn nog maar 340 gasten ongeveer in het hotel ipv 650 van vorige week.. echt ineens super weinig dusjah er is weinig te doen..
Ook bij het ontbijt is het nu heel rustig.. de afgelopen weken liepen we te rennen om tafels opnieuw op te dekken voor nieuwe gasten, en nu blijven er zelfs tafels ongebruikt.. ook is er nu een hele wijk niet meer open omdat het zo rustig is.. maarja waarschijnlijk word het van 10 tot 20 september weer wat drukker dus dat merk ik dan wel.

Woensdag was mijn vrije dag, samen met amanda.. we hadden hele plannen.. waar niks van terecht is gekomen omdat we tot 1 uur hebben geslapen haha.. daarna zijn we lekker naar het strand gegaan.. om half 5 weer terug en ons opgefrist om dan even op internet te gaan, tot maximaal 7 uur want half 8 is de zonsondergang en daar wilden we super mooie fotos van maken, met onszelf erop..
Toen ik op internet was en het was 5 voor 7 zag ik de zon ineens zo onwijs laag zijn al.. dus wij heel snel gestopt, terug naar het appartement om fototoestel te halen en naar het strand lopen.. maar helaas.. de zon was er nog wel maar het was heiig.. helemaal niet mooi dus.. en nog maar net boven de horizon dusjah dan is het binnen 5 min onder.. helaas gemist..:(.
Toen wilden we lekker in een irish pub gaan eten, amanda had trek in een biefstukje.. dus wij daar naartoe.. hadden ze gen biefstuk in die ene! En zoo stom!:P haha op weg naar een andere kwamen we lang Da Vinci restaurant en die menukaart zag er velbelovend uit.. dus gingen we daar maar eten.. nou daar hebben we geen spijt van gehad.. het was heerlijk!! ik ha spareribs genomen.. geen botje te bekennen, maar zoo lekker vlees!!! Met bloemkool met kaas erover en peentjes en rijst... ohh echt zo lekker.. was gewoon een van de weinige keren in de 6 weken dat ik hier ben (op dat moment) dat ik groente eet! Echt ik heb genoten haha:P..En amanda had pizza, was ook heerlijk!! maar we kregen het niet eens op, omdat we te snel aten, en helemaal niet meer gewent zijn zoveel te eten.. maar toch nog een toetje.. lekker 3 bolletjes ijs, met vruchtjes. Heerlijk!!! toen kregen we nog een cocktail van het huis omdat we in het amathus werken:P nou oke geen probleem haha:P.. daar zeiden wij natuurlijk geen nee tegen;) haha.

Daarna zijn we naar de kermis gegaan.. amanda wist nog ongeveer waar die zat dus we gingen gewoon lopen.. maar het was toch wel erg ver bleek en hebben we geprobeerd een taxi te zoeken en te vragen om ons naar de kermis te brengen, maar hoe zeg je kermis int engels? Haha goeie vraag.. met handen en voeten uitleggen dus maar:P. het bleek dus het Luna Park te zijn.. nou oke weten we dat ook weer.. :P.. op de kermis was het MEGA stil!!! Echt er liep zowat niemand denk 20 man op de hele kermis.. en groot was t ook niet echt.. maarja wij laten ons niet kennen en gaan gewoon in attracties:P.. eerst muntjes kopen bij een kassa en dan naar de attractie om uit te zoeken hoe duur t was..:P erg duur bleek dus.. voor het reuzenrad betaalde we 4 euro!:P maarja t maakt wel leuke foto’s.. verder zijn we nog de darkride in geweest die indd erg dar was maar absoluut niet eng:P haha k heb me zowat dood gelachen van de domme dingen daarbinnen:P hahah.. toen nog een soort la bamba van nl. haha nou ze waren allemaal even saai en onwijs duur!!.. die la bamba was 5 euro!:P dus tegenwoordig is de kermis op de furiade helemaal niet zo duur meer haha..
Donderdag gewoon weer gewerkt en in de avond hadden we een uitje met nikos.. we gingen met allemaal stagiaires wat drinken op zijn kosten:P erg leuk.. was echt gezellig. Alleen de opkomst was wat minder maarja misschien ook wel zo gezellig.. we hebben echt over vanalles gepraat en nikos van andere kant gezien.. hij is af en toe best een klein kindje:P.. hij bestelde ook meteen 2 pizza’s toen we daar kwamen en dan kon iedereen lekker wat eten, en daarna nog weer 2.. aman en ik meosten de volgende ochtend 7 uur beginnen dus wilden eigenlijk weg.. maar toen zeiden we dat en pakte hij meteen z’n telefoon en belde naar t hotel.. en deelde even mede dat amanda en ik morgen om 8 uur beginnen.. haha dus konden we nog even blijven:P.. tja dus nog maar weer een drankje besteld (heel vervelend:P). hij smeerde me vanalles aan zelfs ursus rode vodka!!:D maar helaas hadden ze dat niet, en k zou dat wel n keer in t hotel krijgen:D wel kick!:D.. eindelijk een bekend drankje hie wat geen sprite, 7up of andere limonade is;P:D:D
Maarja om 2 uur had iedereen het wel gehad op de mensen die nog gingen stappen na.. en is iedereen weg gegaan.. ook ik lekker naar bed en de volgende dag weer fris aan het ontbijt staan:P haha.. (ging nog niet eens erg moeilijk)..

Vrijdag:D:D nog precies 4 weken dan komt basss:D:D ohh men gaat hard.. gewonon nog maar 28 dagen!! Pff toen k begon met tellen waren t er nog 65 :P haha.. tijd vliegt als ik zo terug kijk.. en k heb vandaag een pakketje van me ouder gekregen:D echt super leuk.. met souvenirtjes van Griekenland erin:D:D, en nieuwe shampoo want die is hier niet te koop:( helaas.. (echt bijna alles behalve andrelon.) en nog een gave kaart van johnny depp en orlando bloom, en blaadjes om te lezen:)
En vandaag kreeg ik ook weer een brief van me tante :D echt leuk!! Zoveel post :D doet me echt goed!!:D..

Bas had ook een pakketje gestuurd op dezelfde dag maar die is er nog niet. Dus dat word nog even afwachten… maakt het ook wel lekker spannend:D:D haha.

Zaterdag was beetje saai, gewoon wat boodschappen gedaan en geslapen in de middag meer niet.. naast het werken dan natuurlijk.. want dat heb ik wel gwoon weer gedaan..
Zondag hoefden amanda en ik alleen maar de ochtend te werken:D:D echt heerlijk!!.
Dus in de avond weer een poging gedaan tot de zonsondergang te zien.. we hadden het helemaal bedacht.. we gingen lekker naar de haven, daar bij het fort mooie foto’s maken want daar zouden we m wel goed moeten kunnen zien..:). Jah was leuk bedacht hahah..
Alleen tja we hadden niet echt goed nagedacht.. want dat hele weekend was er een opera in het fort.. dus toen we daar aankwamen werden we tegen gehouden door security en vroeg om onze pas ofzo.( in het grieks dus verstond er niks van).. wij balen!! Echt niet normaal.. waqnt terug lopen naar n strandje zou te lang duren en zouden we nog niks zien:P.. dusjah toen zijn we maar wat gaan drinken.. en daarna ergens gaan eten..
Ja dat eten, is ook nog zo’n mooi verhaal.. er was een vast menu voor 5 pond.. (8 euro) incl wijn, nou dat was wel leuk.. dus wij naar binnen.. nou die tafeltjes stonden echt mega dicht op elkaar!! Echt niet normaal!! Pff.. dus wij besteld.. krijg ik m’n kippensoep:P haha nou t was cream ofzo. Helemaal wit, en de smaak tja geen idee hoe ze aan de naam kip komen:P maar t was niet vies.. en de stukjes kip of iets anders waren ook ver weg:P..
De hoofdgerechten waren wel heel lekker en het toetje.. tja kon ermee door..:).. maar die mensen zijn zoo dom, vraag ik de rekening, loopt die vrouw met onze rekening en die van de tafel naast ons naar een tafel die net aan t hoofdgerecht zitten:S echt zoo dom!:P haha ook met het uithalen van mijn soep en amanda der garnalen cocktail is ze echt stom:P.. stapelt gewoon alles op en pakt met 2 handen t onderste bord haha:P.. en een platteau met 2 bordjes van dessert erop moet ze eerst op de tafel zetten anders is het te zwaar :P haha.. nou echt.. t is dat t zo goedkoop was:P… maarja wij hebben weer een hele ervaring erbij! Haha..

Enne nog superleuk nieuws:D:D:D:D ik ben ‘tante’ geworden op zaterdag 1 september:D:D:D..
De beste vriend van me zus, een soort broer van me.. en z’n vrouw hebben 1 september een dochtertje gekregen:D.. Ellemieke heet ze!! Echt super leuk!!! Ik heb ook meteen foto’s gekregen natuurlijk van het thuis front..:) pappa en mamma zijn erg trots:D maar dat kan ook niet anders dan met zo’n schat van n dochter!!:D:D dus k heb gewoon me eerste nichtje nu! Echt gaaf!!!:D:D haha..
Jasper en Selma bij deze nog keer gefeliciteerd!! ;)

Nou dit was weer deze week haha.. het is nu al een week later maarja zoals ik al eerder zei het kwam er steeds niet van:P.. dus ik tik nu ook de andere maar die plaats ik later, dan gun ik jullie een beetje rust;) haha..

Dikke kusss
Angela

  • 07 September 2007 - 19:10

    Ria:

    Hoi Angela
    Gaaf hoor je verhaaltje, ik tik dit berichtje terwijl linda en pappa met je aan de telefoon zijn.

    Kuss Mamma

  • 08 September 2007 - 17:37

    Manon:

    ahha, cool man dat je weken voorbij vliegen,
    dacht als k het lees plaats ik ook een reactie, want ik weet zeker dat er zoveel mensen je site lezen en jij daar niks vanaf weet en over een jaar hoor je, jah ik las het ook altijd!!! en jij dacht voor wie doe ik het niemand leest het ahhaah, maar das niet waar.
    als jij net terug ben, mag ik naar cyprus :)
    heb er wel zin in, hoop wel dat de verhalen positief blijven natuurlijk ;) haha

    groetjes manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 25084

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: