nog 9 dagen!!!!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu nog 9 dagen!!!!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

nog 9 dagen!!!!!

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 November 2007 | Cyprus, Nicosia

Daar ben ik dan nog een keertje, m’n op een na laatste berichtje denk ik want volgende week vrijdag (over 9 dagen dus) ben ik er weer!!!
Oh menn ik blijf het zeggen wat gaat de tijd toch hard nu ineens.. het besef van vertek komt ook echt steeds meer en het is echt een heel raar gevoel die ik krijg als ik er aan denk om alweer terug te moeten gaan..

De afgelopen 5 maanden waren zoo leuk!! Het begin moeilijk, stom, zwaar, (onwijs)warm, maar later heb ik het super naar m;n zin gekregen!:D veel vrienden hier gemaakt in een korte tijd en dan het idee dat je die mensen nooit meer ziet, tja dat geeft soms wel een beetje een brok in de keel.. maar ik ben er nog voor 9 dagen!! Dus ik geniet er nog volop van!!
Het weer de afgelopen dagen zat ook best mee, het was wat warmer en weer redelijk veel zon dus dat is echt heerlijk!! geeft meteen weer een zomer gevoel ookal is het al eind november..

In m;n vorige verhaaltje schreef ik natuurlijk dat ik voor het eerst dispence Barman zou zijn.. nou dat was ik ook echt:D haha
Het was niet echt heel erg druk maar dat was wel goed zo kon ik een Eetje inkomen met waar alles lag en hoe het werkte.. Ik heb alle wijnen kunnen vinden, zonder hulp:P zelfs de Griekse:D had niet veel koffies dus dat viel weer mee:D en het was dus echt een super avond want alles liep op rolletjes:D..

De dag erna zag ik ineens op het rooster staan dat ik in Asiachi zou werken die avond!:D:D (dat is het Aziatische restaurant in het hotel.) Heb ik ook nog nooit gedaan dus meteen wer iets nieuws..:D nou ik vond het wel gaaf!! Haha.. Die avond heb ik er ook echt gestaan, er waren maar 4 reserveringen maar uiteindelijk hebben we toch nog 15 man gehad dus hebben ons niet de hele avond verveeld.. Ik stond samen met Nicolina(zij staat er al vanaf het open is).. en is erg gezellig want gaat ook vaak mee wat drinken..
Asiachi is echt een leuk restaurant, het is afgelopen juni pas open gegaan en is dus nog erg nieuw.. maar de sfeer is er echt heel goed.. Je hebt er een Aziatische a la carte kaart maar ook een sushi kaart.. of je mixed het, het kan allemaal..
De gerechten die de mensen bestellen worden niet bij de persoon zelf neergezet maar worden in het midden van de tafel gezet, de gasten krijgen dan elk een eigen bord en kunnen dan elf opscheppen wat ze willen.. is een erg leuk systeem.. en heel anders dan in Amarosa.. Op iedere tafel liggen chopsticks:P dus als de gasten willen kunnen ze daarmee eten en dat geeft hen een echt Aziatisch gevoel.. het was weer een hele nieuwe ervaring, wist niet goed wat k moest doen en hoe het werkte maar met nicolina ging dat echt super goed:D.. was een geslaagde avond.. weer veel nieuws geleerd en iets nieuws gezien van het hotel..

Vrijdags was ik vrij.. heb er een heerlijke relax dag van gemaakt.. uitgeslapen, in de zon gezeten, toen met amanda op een terrasje gaan zitten heerlijk in de zon.. En in de avond zijn we weer lekker uit eten geweest.. naar The Rib Shack.. wat weer erg goed beviel..:D Rick was die avond ook allen want de rest moest allemaal werken en hij ging dus gezellig mee uit eten:). Is weer is wat anders dan bijna altijd met ze 2en te zijn geweest..:P.. We hebben na het eten nog ff gerelaxed in ons appartement en tja toen maar weer gaan slapen want helaas moeste we de volgende dag weer werken..

Die zaterdag stond in weer in dispence:D.. echt heel erg gaaf!! Gewoon niet in het restaurant:P en dan blijk ik het dus goed te hebben egdaan vorige keer haha.. ook deze avond ging weer super goed..:D.. op 1 wijn na heb ik ze allemaal kunnen vinden.. maarja is ook erg moeilijk een witte wijn tussen de rode vinden, omdat het verkeerd opgeschreven was:P.. (uitleg: ik moest een rode zoeken, maar die bestond niet, en toen kwam nicos en die zei dat het wit was, en indd het was een witte:P ) En het was bij roomservice zo druk ineens omdat er een groep van 40 man was gekomen die allemaal een arrival plate moesten krijgen, er waren 3 room service orders, en ook nog 32 gewone andere gasten die aangekomen waren die een cold plate moesten krijgen.. ik heb deze avond dus weinig in dispence gestaan want heb na half 9 geholpen bij roomservice.. wat wel heel erg gaaf voelt dat ze me nu overal in kunnen zetten en er echt speciaal naar mij gevraagd word om te helpen bij roomservice:D
Vandaag hing het rooster er, blijk ik maandag al vrij te zijn.. heerlijk!! nog maar 1 dagje werken:P haha.. en daar staat ook altijd op hoeveel gasten er zijn op welke dag.. deze week word het rustig!!!! Nog maar tussen de 190 en de 140 gasten.. en zondag (2 dec.) nog maar 87 !!!!!!! echt zowat een leeg hotel dus, in vergelijking met de 700 van in de zomer..

Zondag wederom Dispence:D:D.. gaat echt goed, heb m’n plekkie wel gevonden haha.. weet echt de meeste wijnen in 1 keer te pakken dus dat gaat erg goed..:D.. Alleen kreeg ik 2 keer telefoon van de bar dat mijn koffie koud bleek te zijn, maar ik weet nog steeds niet hoe dat kan want als ik voelde was het toch gewoon heet:P.. heel vaag dus, maarja kan ik niks aan doen.. verder was er weinig boeiends..:P

Maandag waren amanda en ik vrij:D heerlijk uitgeslapen!! En daarna op souvenirs jacht gegaan haha.. hebben echt veel gekocht!! En ook voor onszelf een mooie ring en oorbellen en nog super veel andere dingen:D.. en heerlijk rond gekeken naar alle kerst die we hier krijgen nu.. de etalages worden verandert, en alle inboedel is op kerst ingericht:P:D.. voelt echt goed.. in 1 winkel draaide ze ook kerst muziek, nou dan gaat het toch wel kriebelen hoor.. heerlijk thuis zijn, kerstboom hebben, overal lichtjes enzo.. jah heb echt zin in de kerst.. helemaal omdat het hier nog steeds zonnig en redelijk warm is overdag denk je er echt niet aan..
Eind van de middag kwam Pambos on ophalen bij Debbenhams want die was klaar met werken en wij waren moe:P (Pambos, een collega uit de patisserie (kok van de desserts) hij en amanda zijn echt maatjes geworden hier) Was wel ff gezellig.. en zijn later met ze 3en uit eten geweest.. en rara waar? Haha ja indd The Rib shack:P.. was echt super gezellig die gozer is echt gek en dat maakt het echt leuk!..

Tja en toen was het alweer tijd voor dit verhaaltje te tikken en te plaatsen.. want over 9 daagjes ga ik weer terug en dan kan ik er volgende week ook nog 1 zetten..:D..

Dus jullie zijn weer op de hoogte tot vandaag!:D
Ik ga nu even lekker wat eten en dan horen jullie me volgende week…

Dikke kussss
Angela…

  • 28 November 2007 - 18:59

    Linda:

    Hey zus,
    leuk dat je zoveel verschillende dingen heb mogen doen deze week. Heb je nog meer ervaring na je stage :). Tja 9 dagen nog maar, gaat echt super snel. En dan is t 18 dagen later alweer kerst.
    Heel veel plezier nog de laatste dagen en zie je 7 december!!

    Groetjes, Linda

  • 28 November 2007 - 19:12

    Thijssss:

    Heeej ansie:d

    het gaat allemaal nog super zo te horen daar, ben egt jaloers op het weer , loop al geregeld met m;n hotel paraplutje naar het hotel toe :P

    maar we gaan weer snel uit als je thuis bent:D

    Kus Thijs

  • 28 November 2007 - 19:30

    Ria:

    Hoi Angela
    We zullen je verhaaltjes nog gaan missen want het is altijd weer leuk om te lezen ook al weten we het meeste natuurlijk wel.
    Nou meissie geniet nog lekker van je laatste dagen.

    dikke kuss mamma

  • 28 November 2007 - 19:51

    Janine:

    Hoi Nichtje, Nog 9 hele lange dagen dat wij jouw moeten missen maar dan zien we je eindelijk weer!
    Geniet jij maar lekker en we zien je snel.
    Groetjes janine Louis Mitch.

  • 28 November 2007 - 21:01

    Peter:

    ik weet nog dat je schreef ik blijf hier geen dag meer. nu vind je het jammer dat je maar 9 dagen mag blijven, dus denk maar zo eind goed al goed, niet te veel drinken, feesten, beesten enz. de laatste dagen en alvast een goede terug reis gewenst naar ons koude nederlandje

    groetjes ook van mij, dini en de rest

  • 28 November 2007 - 21:39

    Annet:

    Geweldig en super gaaf hoe je dit allemaal gedaan heb, we hebben genoten van je verhalen en een stukje levenservaring die je noooooit meer vergeet en ik hoop je snel te zien op me verjaardag in het koude Nederland.
    Geniet nog even lekker van de laaste dagen.

    Lieve groetjes Annet

  • 29 November 2007 - 10:14

    Bas En Mel:

    Geniet er nog van daar en we zien je snel wel weer een x grtjs

  • 01 December 2007 - 16:12

    Matthijs :

    Hoi, samen met een vriend (een belg en een nederlander, goeie combinatie he!) zitten een weekje in cyprus vlakbij paphos. We willen vanavond naar de stad. Waar moeten we heen? Wat is leuk in deze tijd? Kan je ons bellen? 26930811 (telefoonnr van hier)
    Mzzl, Matthijs

  • 01 December 2007 - 16:22

    Matthijs:

    Mailen mag ook:
    m.vdwetering@msc16.nyenrode.nl
    Hoop dat je op tijd de berichten leest.

  • 01 December 2007 - 18:46

    Laura:

    Heey Angela-tje

    Als ik je zo hoor zou ik eigenlijk ook wel stage willen lopen in het buitenland! Lijkt me echt super.

    Trouwens als je strax thuis ben moet je ff een avondje vrij maken want heb nog een film van Johhny Depp liggen die ik heb bewaard voor als je terug ben!

    Nog 6 nachtjes slapen en dan ben je er weer hihi!

    Hele dikke Kus en Knuffel van Mij

  • 02 December 2007 - 08:31

    Paps:

    Hi Angela

    Ik zal het nog gaan missen al die leuke berichtjes uit Cyprus, en ook zal ik de telefoongesprekjes gaan missen...
    Maar nog even en kan je hier weer gezellig bij ons aan tafel zitten babbelen

    'k zie je vrijdag

    Paps en alle meiden

  • 03 December 2007 - 08:30

    Joke:

    Ha die Angela

    Op de val reep nog een berichtje van ons. Bedankt voor het leuke cadeautje.
    We hebben genoten van je verhalen en fijn dat het ten slotte nog zo gaaf is geworden.
    Wij wensen je nog een paar fijne dagen toe en een goede vlucht naar huis. Tot in Holland!

    Groeten van Leen, Mathijs, Jasper en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 25099

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: