2e verhaaltje - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu 2e verhaaltje - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

2e verhaaltje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

18 Juli 2007 | Cyprus, Nicosia

De avond was raar verlopen.. ik ben met sandra mee naar het internet cafe geweest, wat me wel goed deed om even contact te hebben, lijkt net of ik al superlang weg ben, toen we terug kwamen zijn de 3 buitenlandse meisjes uit gegaan toen ze allemaal klaar waren met werken.. en marieke en amanda zijn in het appartement gebleven samen met Sandra en ik.. hebben met ze 4en gezellig in de woonkamer gezeten, we waren wel moe maar t was te warm om te gaan slapen.. ben uiteindelijk toch om 1 uur maar m’n spullen in me kamer gaan zetten..

Ik heb geen kussen, kreeg nog net van t meisje bij me op de kamer een schoon laken en ook 1 om onder te slapen.. maar het bed is echt keihard, en zonder kussen slaapt t echt moeilijk.

1e echte dag in cyprus.

Vandaag moest ik om 9uur in het hotel zijn om kleding te passen.. gister zeiden marieke enzo ook om 9 uur naar het hotel te moeten dus ik dacht, dat is mooi dan kan ik met hun mee.. maarja op je eerste dag wil je toch op tijd zijn, maar het duurde nog al lang hiero, en uiteindelijk waren we er kwart over 9.
Nog ruim op tijd want die man takis ofzo was er nog steeds niet, Lotte en marieke hebben hem n paar keer proberen te bellen maar hij nam steeds niet op.. uiteindelijk toch wel om 10 voor 10 !! en hij zei dat hij iemand zou sturen..
Daar weer meer dan 5 minuten op gewacht maar oke.. toen kwam er eindelijk iemand, iedereen heeft z’n potje poep gegeven:P en ik kreeg de mijne die ik ook moet vullen haha:P. Die man heeft me meegenomen naar het ziekenhuis, waar ik een Chest X-ray kreeg. het is nodig voor een gezondheids verklaring vertelde hij.. in de lift heb ik de uitslag mogen lezen en alles is goed, ik ben gezond, m’n longen zijn schoon, geen vlekje te zien, en zitten op de goede plek.. (toch fijn om te weten)
Daarna nog 2 keer ergens gestopt dat hij afspraken ging maken ofzo en daarna kleding kopen. Wat een gedoe zeg allemaal, gewoon in een kleding winkel met allemaal topjes enzo en dan halen ze ineens van achter die rokken en blousjes. Toch de goeie maten weten te krijgen en een extra rokje voor marieke en amanda meegekregen..

Ik weet nog niet wanneer ik moet beginnen met werken, en wat ik mag doen weet ik ook niet, marieke en amanda staan in het restaurant en Lotte en sandra in de bar.. ik hoop dat ik ook in de bar mag dat lijkt me wel het leukste..

De was van onze bedden en handoeken mogen we trouwens in het hotel brengen en daar nieuw pakken, dus dat is wel relaxed.. verder tja de oven is kapot, geen arico dus mega warm, kleine kamers, lege woonkamer, en een vieze wc:P.. dus dat gaat allemaal goed.. de was van kleding moeten we met de hand doen in de gootsteen van de keuken e dan buiten laten drogen.. nou dat gaat wat worden.!!!

Lisa (een Frans meisje) wilde me het hotel laten zien voordat ze ging werken.. Ze is gaan douchen en toen zijn we naar het hotel gegaan, daar heeft ze een hele hoop laten zien en een hele hoop namen genoemd die ik al niet eens meer weet:P..
Ben hier echt wel blij mee! Nu weet ik tenminste waar ik kan eten, hoelaat, waar wat een beetje zit. Dus dat is echt wel makkelijk.. Ook stelde ze me voor aan ene Nikos, de restaurant manager, hij was heel aardig en vond dat ik niet door lisa maar door anderen de weg gewezen had moeten krijgen, en baalde dat hij dit nu pas hoorde. Maarja hij heeft toen geregeld met takis dat ik morgen om 3 uur moet beginnen, t/m zondag. Dat is dan ongeveer tot 12 uur denk ik. Ik werk dan in het restaurant en ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen..

Ik ben met lisa wat gaan eten in de kantine, was best te doen ik had kip met aardappelschijfjes in een of andere saus en een stukje chocolade taart.
Toen even langs de house keeping gelopen om een kussen te vragen en die heb ik gelukig gekregen.. Daarna even naar het strand gelopen om n paar foto’s te maken.
Morgen dus om 3 uur beginnen en in de ochtend even m’n paspoort brengen en contract laten tekenen enzo.. dan denk even lekker in de zon liggen..

Maarja hoe dat ik verlopen en of ik een beetje heb kunnen slapen met nu wel een kussen horen jullie nog wel.
Julie horen me snel over hoe het werken hier is!! Want kan nu niet meer altijd op internet.

Kussss Angela

  • 18 Juli 2007 - 18:13

    Laura:

    Héééy!

    Alweer een leuk verhaal om te laten.
    En alweer ben ik het eerst die weer een reactie geeft :D hihi!

    Eindelijk doet me internet het weer!
    Ik zal zo ook ff kijken of onze foto al op i/net staat!

    Kusss

  • 18 Juli 2007 - 18:22

    Laura:

    Hier ben ik nog een x!

    Ik hem hem hoor...onze foto van sensation!
    Ik heb hem naar je mail gestuurd!
    xxxxxxxxx

  • 18 Juli 2007 - 18:31

    Danielle:

    Heee zussie

    ik zit op dit moment ook met je op msn, en ben blij dat het goed gaat.

    Spannend hoor morgen je eerste dag werken maar dan leer je wel weer veel mensen kennen daar.

    Heeeel veel succes morgen en we horen en zien snel weer iets van je.

    Dikke knuf je zus

  • 18 Juli 2007 - 18:54

    Louis:

    Hallo Nichtje het is een hele onderneming gaaf hoor.
    doe je best.
    Doei

  • 18 Juli 2007 - 20:17

    Sebastiaan:

    heee schat!
    leuk verhaal :) en ben blij dat het goed met je gaat.
    we bellen regelmatig en smsen natuurlijk & dat doet ons goed! doe je best morgen.
    doorzetten! je bent een sterke meid. dat weet ik & dat weet jij ook! we staan allemaal achter je! ook wij hebben het moeilijk hier , net als jij :) we laten je nooit in de steek. ik echt niet!
    tot gauw! hou van jeeee! dikke kusss en knuffel van je ventje , basje :)

  • 18 Juli 2007 - 20:24

    Aad:

    Hi Angela

    Altijd lastig zo'n begin, in zo'n vreemd land je weg zien te vinden.
    Maar een stoere hollandse meid als jij zal snel ingeburgerd zijn daar, wie zit de eerste dag al chocolade taart te eten met een frans meisje dat daar ook stage loopt.
    Geniet maar lekker van alle leuke dingen die je meemaakt, gaaf hoor
    Keuring .. Ik had ze ook wel kunnen vertellen dat je hart op de goede plaats zit en dat je poep stinkt ;-)

    Paps

  • 28 Juli 2007 - 17:55

    Jap & Sem:

    Hey An!!!! Fijn te LEZEN dat het ondanks de vreemde omgeving dat het goed met je gaat. leuk trouwens die foto's, dan weten wij ook hoe het er een beetje eruit ziet daar... t is ongeveer een beetje als mexico met die pallempies zo bijt hotel.hihi sem is nu ook al aardig op weg om die kleine deruit te gooien maar daar zal je nog uitgebrijd verslag van krijgen inclusief foto's natuurlijk. maar dan motte we nog ff een paar weekies w8en. wij wensen je nog veel plezier daaro en we houden wel contact via hier of msn ed. groetjes & liefs je grote broer (hihi)en sem xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25111

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: