foto's - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

18 Juli 2007 | Cyprus, Nicosia

als jullie ineens nieuwe foto's zien komen die van het thuis front.. het duurt te lang voor mij om er veel over te zetten.. dus dan maar zo:)

Jullie horen me snel!!! kusssss

  • 18 Juli 2007 - 18:59

    Danielle:

    Hee zussie

    Ik heb er een aantal voor je opgezet bij ons staan ze er binnen 2 sec. op gelukkig.

    Ik hoop dat iedereen de foto's leuk vind.

    kus danielle

  • 18 Juli 2007 - 18:59

    Dini:

    was kort op msn maar wel ff gaaf, leuk die foto van sensation jij met laura en die foto met sebass!! De kop is er af nu succes met je eerste werkdag!!! doe je best en ik hoor je weer dikke knuffel van de foppenpolder familie!!!!!! xxxxxx

  • 18 Juli 2007 - 20:37

    Ria:

    Hoi Angela
    Gave foto's heb je al gemaakt zeg.
    Als je de nummers van de foto's die je op je site wilt hebben door geeft zorgen wij dat ze erop komen.
    Heel veel succes op je eerste werkdag en veel plezier daar he

    groetjes mamma

  • 18 Juli 2007 - 20:49

    Patricia:

    Hai meissiee..
    Leuk verhaal..:)
    En leuke foto's..:)
    Ik hou t kort want heb je al lang en breed gesproken..:)
    Have fun..:)
    Kusjes Patricia..

  • 20 Juli 2007 - 09:36

    Manon:

    Hoi hoi,
    Haha, fantastisch he, STAGE, ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen de komende maanden, het ziet er in iedergeval wel allemaal mooi uit. en of het nu negatieve of positieve berichten zijn, volgend jaar lach je er om!
    ben benieuwd naar je volgnede bericht,
    en wil je de groeten doen aan lotte, en heeft zei ook waarbenjij.nu?
    wel te cool dat je afscheid is vastgelegd, heb je later nog veel lol aan, en dat maakt niemand mee haha.
    nog veel plezier, en ik ben benieuwd naar je werkdagen ahah

    groetjes van manon (H3B)

  • 20 Juli 2007 - 15:01

    Annnieee:

    Anniee je bent goed aangekomen zie ik !!!!Wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!!
    Hoe is het daar? nog leuke boys gezien voor mij??!
    Ben druk bezig voor de verhuizing.

    Kusss

    Annn

  • 20 Juli 2007 - 19:27

    Piwi:

    Heej annie!

    ik heb met bewondering je verhaaltje gelezen.
    ik wens je veel succes en maak er wat van. maar dat zal wel lukken. bij jou is het warm! daar hou ik wel van want hier is het poepweer!
    wel rot dat de airco het niet doet.

    maarja veel plezier daar en sterkte ;)

    xxx groetjes van Piwi


  • 30 Juli 2007 - 19:19

    Samantha:

    Echt super leuk, tog steeds wat van je te horen :)
    Veeeeel veel plezier op je stage!

    Dikke KnuffieJ & Kusje... SammY!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 25117

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: