de eerste week - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

28 Juli 2007 | Cyprus, Nicosia

De eerste week.

Jah het zit er alweer op mij eerste week, mijn eerste 9 dagen zelfs al..
Het is hier nu 12 uur in de nacht, ben net thuis van werken en ben even lekker buiten gaan zitten om een verhaaltje te tikken..
Menn wat een week zeg, echt zo zwaar geweest maar wel omgevlogen achteraf.
Het werk is echt stom hier, mar alleen maar tafles afruimen enzo en zij vinden het hier al een hele mega stap verder als je misschien wijn mag gaan inschenken haha.. echt zo stom!! Maarja ik hoop maar dat het toch nog verandert hier en ik toch nog meer mag gaan doen.
Heb t hier wel echt heel erg moeilijk gehad maar heb heel veel steun aan jullie berichtjes en de telefoontjes naar huis..
Ik heb d hele week split 7. dan moet ik in de ochtend van 7 tot 11 werken en in de avond ook weer van 7 tot 11.15, dus heb ik lekker van 11 tot 7 vrij!!!! Is echt opzich wel beter want dan kan ik lekker bruin worden;) ben van de week al verbrand omdat k in slaap gevallen was haha..
Ik kan alleen niet zoveel op internet omdat hier alles in de middag dicht is, maarja dat komt wel als ik weer even tijd heb.. dus ik tik gewoon telkens een stukje voor jullie:) heb ik ook wat leuks te doen.

De bruiloft vorige week heb ik weinig van meegemaakt want ik stond toen in het Italian, dat is buiten.. dat is echt veel beter, wel warm maar wel lekker frisse lucht en niet telkens airco in, airco uit haha.. heb wel het laatste half uur van m;n avond nog even moeten helpen dus heb nog wel iets gezien, was wel gaaf.. t waren allemaal Cyprioten, en die hebben traditie met ze alle in een rondje te gaan staan en dan te gaan dansen haha echt zoo vaag!!..

Zondag had ik de ochtend voor het eerst, was wel een wennen ipv 15 uur beginnen nu ineens 8 uur:D maar ik heb het overleefd.. maar er zijn veel belgen hier dus dat is wel gezellig, en ja verder is dat niet anders dan in de avond, het is nog steeds saai en alleen maar platen met lege borden heen en weer lopen en beetje tafels afruimen en schoonmaken en weer opdekken.. maar de tijd ging wel snel. Heb ook nog even bij de lunch mogen helpen, en dan de bestellingen uit de keuken mogen halen als er iemand even geen tijd had.. en verder tja weer borden afruimen haha.. daarna even poleren en toen kwamen marieke en amanda dus dat was wel eventjes gezellig.. ik was toen om 4 uur klaar en zij om 6 uur.. want marieke is vandaag jarig en we gaan vanavond lekker uit eten en even stappen.. naar Barstreet hier 20 min lopen vandaan.. Het was wel gezellig, marieke had nog een chocoladetaart van nikos gehad omdat ze jarig is, met happy birthday marieke erop, echt zoo lief!!:D barstreet is wel leuk, maar wel heel anders dan in nl.. het zijn echt allemaal barretjes (zie de foto) en dan hebben sommige nog een klein soort van discotheekje er achter..en het is een soort salou idee, allemaal proppers die je allemaal gratis drank willen geven enzo.. dus we hadde als we 1 drankje bestelden dat we er 1 gratis bij kregen en een shotje ofzo, was wel grappig.. was laat thuis haha, omdat ik de enige was met een sleutel:P dusja moest blijven tot de anderen ook weg wilden. En t lopen duurde ook echt te lang!! Maarja

Maandag was me vrije dag. Ook die van marieke en amanda, heerlijk!! Hebben lekker uitgeslapen en zijn om 2 uur met sandra wezen jetskien, echt zo gaaf man!! Die dingen gaan zo onwijs hard!!.. daarna lekker hier in het zwembad gelegen, beetje uitgeust en telkens in t zwembad van de zon af gaan koelen.. we hebben besloten vaker dit soort dingen te gaan doen want dat geeft je toch nog eventjes een leuk soort van vakantie gevoel, ipv heel de tijd stom werken. In de avond zijn we even anar de mac geweest:D hadden we echt super trek in maar, maar helaas kregen we daarna allemaal buikpijn, dat word m dus ook niet echt vaak meer denk.. Ik heb het iedere dag wel moeilijker om hier te zijn ookal probeer ik het niet te laten merken kan het soms even niet in mezelf houden.. Had het dinsdag echt helemaal gehad en had besloten dat ik toch echt weer terug wou naar Nederland, lekker daar me stage gaan doen enzo. Maar na overleg met thuis me er toch maar bij neergelegd dat het niet anders is en ik het hier leuk moet gaan vinden.. alleen de volgende dag kreeg ik te horen wat me vlucht al geboekt was:S.. beetje voorbarig maarja dat zijn denk Cyprioten en ze hebben het gelukkig kunnen annuleren..

Nu heb ik vandaag weer gewerkt en het was best rustig, maar wel echt super warm!! Dit was echt een van de warmste dagen hier geloof ik die ik heb gehad.. iedereen had een natte blouse van het zweten echt niet normaal! Maar over paar weken word t gelukkig minder warm haha..
Tja verder lig ik steeds beetje bij het zwembad te luieren want is verder weinig te doen, of het is er te warm voor..

Lees steeds jullie berichtjes hoor:D zijn echt leuk!!! En Lau, ja hou t maar bij Nederlanders hoor!! Veel dichterbij;) en nog leuker ook haha.. heb er ook voor jou geen gevonden hoor ann;) en het vele werken valt wel mee vind ik hoor, helemaal nu met die split is het goed te doen.. 2x 4 uurtjes.. nou das niks:D

Ik weet ondertussen ook mijn adres, dus als jullie me een kaartje willen sturen ipv een mail haha moet je die maar even aan me ouders vragen.. haha. Ik ga nu lekker slapen moet er over 6 uur weer uit. En anders word het ook weer zo lang..

Zo het is weer een paar dagen later, ben ondertussen al 2 keer bij de dokter geweest:P gelukkig niet voor mezelf! Marieke had oorpijn en ging naar de dokter en ik ging mee, bleek dus oorontsteking te zijn. En die avond begon amanda ook pijn te krijgen en daar ben ik vandaag mee geweest en heeft het ook.. komt waarschijnlijk door het vuile water van het zwembad en dan heel de tijd een ventilator op je oor(want die hebben zij al vanaf t begin).

Ik heb nu ook eindelijk een ventilator!:D echt zo beter!! Doet me echt goed ff beetje beweging in de lucht hier in dit huisje.. het werk blijft stom:P en ik hoor van steeds meer mensen dat ze het echt niet leuk vinden hier.. dusjah dan ligt het iig niet aan mij.

Gister en eergister (donderdag en vrijdag) zijn er nieuwe Nederlanders gekomen uit Breda.. 2 jongens en 2 meiden. Heb ze even ontmoet toen ik een fruitcocktail aan het eten was en verder nog niet. Heb toen trouwens ook een cactus gegeten!:P haah zie foto!! Merk het vanzelf wel.. Ook zijn er echt steeds meer belgen als gast in het hotel en vandaag heb k voor t eerst Nederlanders ontmoet.. echt wel leuk, kan je tenminste even een praatje maken..

Bas belde me net dat ie zijn vlucht geboekt heeft!!!!!!!!!:D:D:D 28 september komt hij hierheen voor 8 dagen!! Ahhhh echt zoo beter!!! Ben al aan het aftellen nog 62 dagen haah.. ik hoop dat de tijd beetje snel gaat hier..

Het is hier ook echt nog steeds mega warm!! Maar ik hoorde vanaf maandag ietsje minder dus ben benieuwd.. heb zondag van 8 tot 3, en maandag nog een split van 7 tot 11.. en dan heb k dinsdag lekker vrij!!:D heerlijk! ff wat leuks verzinnen om te doen:) als marieke en amanda vrij en beter zijn..

Ik ga maar weer stoppen want het word weer eindeloos haha..
Blijf maar reacties sturen hoor:D dat is echt super leuk om te lezen!!
Jullie horen me snel weer!!
Iedereen in ieder geval alvast een hele fijne vakantie!!! En stuur me jullie verhalen ook maar over hoe jullie het hadden;) haha.. want ja die hoor ik nu niet.. ik sla ze dan op en lees ze op me gemakkie:D..

Hele dikke kusss van en een beetje bruine Angela:P

  • 28 Juli 2007 - 12:34

    Sebastiaan:

    lieve schat van me!
    sow ben ik de eerste ;)
    leuk verhaaltje weer :) maar we skype elke dag , dus hoor het ook al ;)
    indd, de boeking staat vast. 28 september kom ik eraan! zet de baco maar klaar :p hahaha.
    zet um op schat! je kan het! tel maar af! nog 62 dagen en dan ben ik er.
    ik hoor je snel goed ?
    love youuuu!!! kussss

  • 28 Juli 2007 - 13:18

    Ria:

    Hoi Angela
    Weer erg leuk zo je verhaaltje met de foto's we zijn blij dat het zo gezellig is naast het werk. Maak er maar een gave tijd van.
    Het is ook leuk om je via skype te horen en te zien als we bellen.

    Kusjes van thuis

  • 28 Juli 2007 - 14:57

    Sanne:

    zo te lezen heb je het prima naar je zin :). Je maakt binnenkort vast wel promotie en mag je wel wat ander werk doen. Hier in Canada is ook alles prima.

    xx sanne

  • 28 Juli 2007 - 15:28

    Mitch:

    hoi angela ik heb veel leuke dingen gedaan op kamp van de scouting het thema was oertijd en mijn patroeie heten de oeroudje,s we hebben ook een doping gehad dat was geblindoekt door het bos lopen dus een touw volgen aan het ijnde kreeg je de naam ik heet de dorps omroeper en daarna kreeg ieder die nieuw was een ei in zijn onderbroek
    daarna mochten we gelukig wel douchen
    --------_______________---------
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    groeten van mitch je lievelings neefje

  • 28 Juli 2007 - 18:36

    Iris:

    Hey meis,

    Getsie die cactus ziet er egt glibberig uit!
    Wel fijn dat er mensen zijn met wie je kan praten, kan je alles btje kwijt bij hun?
    K vint t egt super leuk om je avonturen te lezen, alleen ga ik bijna op vakantie dus dan kan t ff niet, maar daarna haal ik alles weer in :)

    Hele dikke kus van mij

  • 31 Juli 2007 - 16:40

    Annet Vijfvinkel:

    Hoi Angela, vanaf deze kant van de computer wil ik je even een oppeppertje sturen maak er het beste van dan gaan de dagen sneller, we duimen voor je en ik weet het zeker je gaat het redden en dan ben je hartstikke trots op je zelf, groetjes annet

  • 31 Juli 2007 - 20:37

    Jacqueline:

    Heee Chickie..!

    Oohh ik vind t zoo gaaf om die verhalen allemaal te lezen.. en die foto's ook allemaal zo leuk en gezellig.. Dat je meer mag doen aan tafel komt vanzelf.. dat is de cypriotische horeca zal ik maar zeggen.. :P... Heel veel succes heh meis!
    En ik schrijf snel weer n berichtje!

    Dikke kus van mij =)...

  • 03 Augustus 2007 - 17:01

    Sebastiaan:

    Zow schat , kep vakantie , maar dat weet je allang :p

    vanaf 28 sep voel ik pas echt vakantie , want dan kom ik naar je toe!!! superdik!!! hou nog ff vol e :) je kan het! we bellen elke dag en smsen heel vaak , dus dat komt wel goed :)
    ik d8 , tik weer effe een berichtje :)
    je bent nu aan het werk. k hoor je vanaaf wel.
    hou van jeeee. kussss van je boy

  • 04 Augustus 2007 - 15:08

    Ann:

    Ann!!
    Wij gaan samen cactus eten als je terug bent helemaal leuk!!;)
    Leuk om je foto's te zien.. weet ik ook een beetje wie wie is he !
    Nou An probeer te genieten ik ben egt super trots op je dat je het toch red daar maarjaah ik had ook niets anders verwacht meis jij red je overal wel!!Nog een paar weekjes en dan is Sebas er :D

    Kusss (K)

    Ann

    Ps.
    Brengt bas je een beetje up-to-date met de gouden kooi?? is onwijs veel gebeurd!! Zit elke dag trouw naar Dennis te kijken :D hehe

  • 04 Augustus 2007 - 17:13

    Sebastiaan:

    dat komt helemaal voor de bakker hoor an ;) ;)

  • 07 Augustus 2007 - 09:06

    Laura:

    Heey An,

    Hier ben ik dan weer!
    Kreta was heerlijk!!! Ben elke dag wezen stappen. Ben ook nog op een party boot geweest en ook wezen jetskien.
    Het hotel was minder, eten was slecht en koud en je mocht maar tot 17.00 zwemmen.

    Ik hou het idd maar bij NL-ers want heb geen ene knappe Griek gezien! haha!

    Maar ik ga weer ik spreek je snel!

    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 25115

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: