jaah weer een week:P - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu jaah weer een week:P - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

jaah weer een week:P

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

05 Augustus 2007 | Cyprus, Nicosia

Weer even een verhaaltje!

Tja wat kan ik allemaal zeggen..:P
Ik ben gewoon in 1 week tijd 3 keer naar de dokter geweest haha.. niet voor mezelf gelukkig maar voor marieke en amanda. Ze hadden allebei oorontsteking en wilden dar heel snel vanaf.. kregen beiden een antibiotica kuurtje en oordruppels.. gelukkig ging het snel beter met ze. Marieke moest maandag nog weer terug om der oor uit te laten spuiten ofzo, om m schoon te maken en dat was maar goed ook zei de dokter hij had nog nooit zoveel vuil uit een oor zien komen als bij haar.. echt erg haha.. t zag er ook erg vies uit..

Dinsdag hadden we vrij.. heerlijk.. we hebben lekker uitgeslapen en k ging in de middag met amada en jana naar het fort van paphos.. We zijn gaan lopen vanaf het appartement langs het strand richting de haven.. zijn langs super veel hotels gelopen en hebben nu ook is n keer de andere kant ervan gezien ipv de ingang:P mensen liggen soms echt dicht op elkaar en echt strand bestaat hier geloof ik niet.. je hebt wel stukje zand dat je de zee in kan maar echt groot als in bijvoorbeeld hoek van holland heb je niet.. en er zitten rotsen in de zee dus met golven moet je wel oppassen met je voeten anders doet t best behoorlijk pijn:P.. Toen even bij de mac gestopt voor wat verkoeling, een heerlijke mc flurry gehaald:D ze hebben hier lion:D die is echt lekker!!:D:D En toen door naar het fort. Het is daar zoo mooi.. niet het fort zelf maar het uitzicht en de foto’s die je kan maken.. echt geweldig.. ik zet er wel weer een paar op de site.. we hebben daar denk echt meer dan een uur rond gelopen op n klein stukje want mega groot is het niet maar wel echt zoo mooi.. Daarna gingen we naar ruines kijken van aion en ….. best wel indruk wekkend.. aion was niet zo boeiend omdat dat heel klein was en al helemaal gerestaureerd maar …. Is best groot en heel gaaf om te zien.. ze werkten vroeger veel met mozaik man.. echt hele foto’s zie je erin.. Maar na een uurtje kreeg amanda het te zwaar door de warmte.. het was denk bijna 40 graden!! En dan in de brandende zon, zonder water:P jah das best zwaar!! Dus zijn we weer naar de uitgang gelopen.. maar die was dicht!! (naja de pport waardor wij naar binnen zijn gekomen..) dus wij maar andere mensen gevolgd, kwamen we bij de echte ingang haah!!! Wat dus ook de uitgang was.. bleken we 2 pond te moeten betalen om binnen te komen.. maar wij waren via een zij ingang naar binnen gekomen haha.. maar niemand zei er wat van dus dat hebben we lekker gratis gezien:D
Dat was wel even grappig, maar toch meteen snel doorgelopen om verkoeling te zoeken.. en ergens in de stad, konden we even de zee in.. om een klein beetje af te koelen.. toen er snel uit en een soort van strandje opgezocht.. we hebben echt een hele mooie gevonden en t water was heerlijk!! hebben er denk wel een uur ingelegen.!! Echt zoo lekker!!!..

Maarja Jana moest werken dus we gingn weer naar t appartement lopen.. in de avond zijn we even lekker op msn geweest en hebben weer veel contact gehad met thuis.. dat was m’n vrije dag van deze week… Woensdag ochtend moest k weer om uur beginnen dus half 7 m’n bed uit:(:( De dagen gaan best langzaam maar toch snel achteraf echt vaag.. het werk is nog steeds stom.. de ene keer is iemand aardig en de andere keer commandeert ze je onwijs wat er irritant is.. na het ontbijt weer even lekker naar het strand gegaan, nu een andere waas we ook konden liggen met onze handdoek.. ohww echt een herlijk vakantie gevoel is dat zeg voor die paar uurtjes:D om 7 uur weer beginnen dus nog even met amanda wat wezen eten in n cafeetje.. Tja de dagen erna is er weinig gebeurt.. heb vrij gevraagd voor als bas komt, en dat kreeg ik meteen zonder probleem:D:D.. en omdat die meiden ziek zijn geweest heb ik komende week 2 dagen vrij!! Heerlijk, ff lekker bijslapen en t land verkennen.. donderdag met marieke en amanda en vrijdag met lisa.. ja heb ik wel zin in.. moet alleen nu wel 8 dagen achter elkaar werken.. en ook nog eens split dat om 7 uur in de ochtend begint, dat is wel zwaar maarja ik word beloond:D haha.. verder heb ik in mijn vrije uren weinig gedaan, ben nog wel opzoek gegaan naar een leuke kalender om af te tellen maar alles begint in oktober of september, dusjah dan mis ik 1,5 maand:P.. is ook lastig.. en heb even boodschappen gedaan met lisa en amanda… Echt zo grappig, laat lisa een cypriotisch blad zien (een meiden blad ofzo) zegt ze, ja hier staat een bekende in van jullie.. bladert ze m even door zien we nikos staan.. op n foto met een tekstje erbij echt zoo grappig.. ik ga dat blad nog wel kopen ookal kan ik t niet lezen haha..
Vrijdag heb ik met marieke foto’s gemaakt in het veronica hotel, waar m’ouders misschien heen gaan als ze alles kunnen regelen om hierheen te komen in oktober.. Dat is wel een best klein hotel, niet aan zee maar wel een zwembad.. en het zag er wel mooi uit, ook vooral gezellig, beetje knus.. wel leuk denk..

Maarja dit was n beetje mijn week tot nu toe.. nu nog eventjes tot woensdag en dan heb k lekker vrij.. en dat k vrij ben als bas er is is helemaal gaaf:D:D.. k krijg dan best wel veel vrij..

M’n ouders en zussen zijn vandaag lekker op vakantie gegaan voor 10 dagen.. heerlijk naar cofu.. echt lekker man!! K wil meee!!!!! :( maar helaas.. agh ik heb hier ook heerlijk weer:)..

In nl ook hoorde ik.. wel beter man.. dan voelen jullie beetje hoe ik t hier heb;) haha..maandag op dinsdag nacht komen ze weer terug..:) (13/14 aug). En tja bas heeft vakantie nu 2 weken.. wel raar allemaal dat ik hier zit en dat iedereen op vakantie gaat of vakantie heeft, en ik niet wat leuks kan doen met ze. Maarja..:( agh zo zullen mensen ook denken over mij want ik zit lekker 4 maanden in de zon :D haha.. ben best al flink bruin man! Maar het kan nog meer!!

Jullie horen me volgende week wel weer wat ik in me vrije dagen heb gedaan:D.. wat is t belangrijkste hier want t werk is echt saai!!!!:P

Hele dikke kusss
Angela!!

  • 05 Augustus 2007 - 14:38

    Bas En Mel:

    Heee meid, lekker dat het nu beetje beter gaat. Lees altijd met veel plezier je berichtjes.Veel plezier nog daar en we horen elkaar weer doei doei grtjs bas en mel

  • 05 Augustus 2007 - 17:07

    Sebastiaan:

    hay schat!
    je verhaaltje is weer superleuk & ben blij dat het beter gaat.
    we bellen natuurlijk elke dag en smsen vollop ,maar vind het wel leuk te lezen hoe je het allemaal beschrijft.
    je bent top , echt waar! en ik mis je echt!!! hou van jeee! dikke kusss van je ventje

  • 06 Augustus 2007 - 09:36

    Wendy:

    Heey meis gaat allemaal wel lekker daar zo te zien..hoop dat je het naar je zin hebt..ik ben nu op mn werk nou je ziet wel hoe druk ik het heb ;) hahaha niet dus..Nou veel plezier daar
    Dikke kus wen

  • 07 Augustus 2007 - 08:54

    Piwi:

    Nou idd warm was het hier ook van het weekend. maar nu daalt de kwik weer naar rond de 20.

    Top dat je veel vrij mag krijgen. kan je tenmisnte nog wat doen.

    ik heb ook leuk nieuws :P

    Wendy en ik hebben een huis gekocht in vlaardingen. 5 okt (de dag nadat we van rhodos terug komen) krijgen we de sleutel.

    dus voor ons komt er ook een drukke periode aan.

    maar daar hoor je nog wel het een en ander over.

    Veel plezier daar en maak lekker lol met de meiden.

    groetjes xxx Piwi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 25116

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: