alweer 4e week. - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu alweer 4e week. - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

alweer 4e week.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

09 Augustus 2007 | Cyprus, Nicosia

Alweer week 4.

Zo ik zit alweer in m’n 4e week hier gaat echt veel sneller dan dat ik ooit had gedacht. Het is zo raar om hier al zo lang te zijn, het lijkt onwijs lang al vele maanden, maar toch ook weer heel kort dat ik hier pas net ben.. maarja ik hou me met amanda sterk om door te zetten, we zoeken steeds punten om naar af te tellen wat een paar weken verder is want dan lijkt het korter:).. Zo is het dus na vandaag nog maar 49 dagen en dan komt bas:D:D en dan een weekje niks en dan komt haar vriend 14 oktober.. en als we zo kijken is het echt zo voorbij haha..

Maarja deze week was best zwaar.. hebben 8 dagen achter elkaar gewerkt tot we pas weer onze vrije dag hadden, en dan iedere dan 7 uur beginnen is best wel zwaar..:P
Sommige dagen lopen wel wat lekkerder dan anderen, ligt er helemaal aan met wie je samen werkt met wat je allemaal mag doen enzo.. soms heb ik ineens wel koffie mogen halen en de andere keer gaat er iemand uit z’n stekker dat ik dat niet mag doen.:P heel irritant dus..

De avonden in het restaurant lopen wel lekker.. ookal is het nog steeds saai om alleen maar borden te mogen halen en te brengen en drinken te halen en brengen enzo.. ik leer er weinig van maar probeer gewoon alles hoe het hier gaat in me op te nemen en ervan te leren van hoe ik het wel of niet zou doen enzo..
Het is ook wel grappig als om een uur of half 11 (ochtend en avond) het buffet word weggehaald door de keuken.. dit komt dan op trolly’s en deze worden naar de keuken gereden.. en op het moment dat dat gebeurt stormt echt iedereen er op af en staat zich vol te vreten aan pizza, meloen, hapjes van weet ik t wat, fruit, taart en alles wat je maar kan bedenken..!! ik moet hier echt nog n keer een foto van maken haha..

Maarja donderdag en vrijdag was ik vrij!! Naja dat stond op het rooster:P.. ik kreeg al te horen dat ik misschien toch moest werken vrijdag omdat er iemand iets had gebroken ofzo.. maar dat zou ik nog horen.. toen zei nikos woensdag ochtend ineens dat ik die avond niet hoefde te komen en vrij was:D:D gewoon 2,5 dag dus.. k vond t wel erg lang omdat marieke en amanda vrijdag gewoon moeten werken.. ben dus gaan vragen of ik vrijdag echt nog vrij was ivm die ‘zieke’ en toen vroeg hij of ik toch kon werken.. nou ik vond het best.. had lekker ineens de avond vrij verder dus ben nog even op internet geweest en heb met bas zitten cammen:D:D..
Ben vandaag ook uitbetaald:D echt wel gaaf, kreeg het handje contantje omdat we er nog geen hele maand hadden gwerkt:P voelt echt wel kick zoveel geld haha!! Maarja wel stom dat we vorige week een pas bij de bank moesten gaan halen, maarja agh zijn vast Cyprioten:P

Dinsdag zijn we naar de haven geweest om een dagtripje voor donderdag te boeken.. en we kwamen uit bij een Full Day Cruise.. meteen betaald en dat was dus geregelt..
Woensdag wilde sandra toch ook mee want die is ook vrij donderdag dus ben ik met haar ook nog wezen boeken.. is wel gezellig nu gaan we met z’n 4en.. moeten alleen wel alsnog vroeg ons bed uit.. moeten om 9:20 in de haven zijn, maarja:P:D

Donderdag ochtend lekker vroeg wakker geworden om op tijd naar de haven te gaan.. liep helaas iets anders wat sandra had zich verslapen maar we waren nog ruim op tijd gelukkig.. hadden lekker een plekje boven op de boot.. voor iedereen een eigen ligstoel.. echt heerlijk!!!

We zijn langs de hele westkust gevaren.. heb een schipwrak gezien vanaf de verte.. Hebben bij coral bay (het mooiste strand valkbij paphos) even stil gelegen en daar hebben we even mogen zwemmen.. was wel verkoelend echt heerlijk!!:D
Zijn toen weer doorgevaren en hebben heerlijk kunnen genieten van het uitzicht.
We zijn nog langs Lara Bay gevaren daar zitten schildpadden zeggen ze, maar heb er geen 1 gezien, en we mochten er niet stil liggen ivm met de broedtijd van de schilpadden ofzo:( dat was erg jammer…

Toen door naar het uiterste puntje wat erg mooi was…
Vanaf daar weer terug en bij een andere baai weer stil gelegen om te eten en nog weer te zwemmen.. Tijdens et varen echt heel de tijd lekker in de zon gelegen met een windje over je heen en af en toe wat drinken, echt super lekker!!:D we zijn ook allemaal flink verbrand.. ik gelukkig nog het minste:D:D maar ben wel flink rood haha:D

Na heerlijk weer even gezwommen te hebben gingen we terug richting de haven.. en om kwart over 4 waren we daar alweer..
Het was echt nog steeds warm en pas op weg naar het appartement merkten we dat we echt goed verkleurt waren:P haha..

Ik kwam ook nog een supergave zonnebril tegen:D en heb deze meteen gekocht van me eerste loon:D we zijn net met ze 7en uit eten geweest.. t waren Marieke, Amanda, Lotte, Sandra, en de 2 jongens van Breda Flip en Ric.. was opzich wel gezellig maar t eten voel bij mij een beetje tegen.. zit nu even me verhaaltje te tikken om m zo te plaatsen:D:D en dan ga ik daarna lekker slapen want mag morgen weer om 8 uur beginnen en t is best vermoeiend zo’n boot tochtje:P haha..

Jullie horen snel weer meer verhalen!!:D:D

Hele dikke kus en veel Liefs
Angela

  • 09 Augustus 2007 - 20:19

    Daphne:

    oow wat leuk zo;n cruise :d
    ik ben net weer trug uit Egypte was echt heerlijk :d elke dag 38 graden - 44 graden en ook 1 dag 50 ( gelukkig hadden we een windje dus was heel goed uit te houden :)).
    heb nog gesnorkeld, heb finding nemo in het echt gezien echt zoo bizar :D.
    en een dorpje van 40 mensen :), en natuurlijk allemaal in boerka en een tandenborstel was daar een houtstokje!
    ook kameel gereden is daar 25 pond dat is dus omgerekend 2 euro! echt die mensen werken 12 uur per dag en maandsalaris is €200,-! en heb nog een waterpijp gekocht :P haha.
    Het hele verhaal staat trouwens op me hyves dus alsj dan even tijd hebt kan je het lezen :D.
    heb eignelijk hele verhalen maar omdat nou helemaal hier te zetten :p.
    KUS

  • 10 Augustus 2007 - 09:27

    Sebastiaan:

    Liefje...
    Leuk verhaaltje weer ;)
    je hebt je weer vermaakt ;)
    We skype elke dag & dat doet me echt wel goed ;)
    vanaf nu nog 49 dagen en dan kom ik naar je toe!! helemaal goud!

    hou vol & aan het eind van de rit ,heb je het toch allemaal weer geflikt ;)
    Hou van je & sta altijd achter je!!
    dikke kusss basje

  • 10 Augustus 2007 - 15:37

    Marcel:

    kun ik ook niet even een broodje eten met jana en op strand zitten met jully het ziet er leuk uit daar en en jij zit wel een beetje naar jongens tekijken zeker maar kijk uit he nou werkze het is heer niet zo mooi weer daar wel erg warm drink genoeg en ik hoor je wel weer iedereen de groeten van marcel en neem er een van mijn doei xx

  • 12 Augustus 2007 - 13:17

    Laura:

    He an,

    Leuk hoor je verhaal!
    Ik merk wel dat je meer je draai heb gevonden. En ik weet zeker dat als je thuis komt terug kijkt op een geslaagde stage periode!

    Zoals ik al eerder zei ben ik weer thuis maar me moeder is nog in Oostenrijk. Dus ook ik moet zelf wassen en koken :(

    Ik mis dr wel!
    EN JOU OOK NATUURLIJK :p

    Ik ben over 2 weken jarig :D ( 25 Augustus ) en dan ga ik een feest geven omdat ik 21 wordt :D
    Eindelijk volwassen! haha!

    Veel plezier en ik kijk elke dag op je site :D

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lauraatjuh

  • 14 Augustus 2007 - 16:27

    Bram:

    hey ans leef je nog?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25115

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: