alweer week 5 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu alweer week 5 - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

alweer week 5

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Angela

19 Augustus 2007 | Cyprus, Nicosia

Alweer week 5!

Zoo de tijd gaat snel als ik terug kijk.. ben gewoon als bijna 5 volle weken hier.. dus wer even een verslagje van deze week.. het is weer een heeel lang verhaal maarja heb veel te vertellen:) dus succes met lezen allemaal.. en ja bram ik leef dus nog;) haha..

Het werken was weer flink hetzelfde.. had de hele week split 7.. best vermoeiend maarja tussendoor eventjes slapen en relaxen en het gaat in de avonden wel weer..

Dinsdagavond stond ik ingepland bij een bruiloft van 45 man.. samen met 2 anderen.. moest er om 6 uur al zijn ipv 7 uur .. had alleen achteraf weinig nut haha want heb t eerste uur zowat alleen maar naar speeches staan luisteren.. maar het was echt een super gezellige bruiloft.. het is lekker weeris wat anders dan t restaurant.. we deden gewoon met ze 3en alles, zoals water en wijn inschenken, gerechten uitserveren, weer weghalen van de tafels, naja het gewone liedje.. maar het ging best snel allemaal, voor ik er erg in had was het dessert er al.. er waren er nog een paar over:D haha dus we hebben er elk nog 1 op ook:D heerlijk zo’n bruiloft..!:D
Daarna nog koffie en toen ging iedereen al dansen, er was een dj ingehuurd (naja een man die nummers draaide haha).. maar hij deed echt precies de juiste goede nummers aanzetten waardoor iedereen het naar z’n zin had:D en dat was echt super gezellig.. ook voor het personeel.. er werd nu vandaag ook niet zo moeilijk gedaan over alles.. en als je even met iemand stond te praten was dat oke dus dit was echt een super leuke avond!!:D:D

Woensdag was niet super bijzonder, alleen dat het echt een enorme chaos was in Amarosa.. en zat denk 50 man met 4 man personeel.. maar alles ging door elkaar.. ik kreeg telkens nieuwe bestellingen door, of moest t volgende gerecht halen voor n tafel terwijl ik al ergens mee bezig was.. ook waren er rekeningen zoek of verkeerde tafel nummers op geschreven waardoor e dus dingen verkeerd gingen.... ging dus lekker.. en ik werd er echt gek van.. maarja agh alles went zal k maar denken:P

Donderdag ochtend een brief van Louis, Janine en Mitch(me oom, tante en neefje) gehad:D:D echt super leuk!!! Met een leuke foto van mitch die k meteen heb opgehangen hier..
In de avond stond ik ingepland bij roomservice:D:D echt super gaaf!!! Had helemaal zin om te gaan werken haha…
Heb er uiteindelijk maar 1 uurtje gestaan omdat ze toen vonden dat het te druk werd in amarosa:P en toen moest ik dus bij een wedding dinner van 17 personen gaan staan zodat ze een aanspreek punt hadden haha.. maarja.. in dat ene uur ben k wel weer in 4 kamers geweest.. 2 om champagne te brengen.. en 2 om echt roomservice te brengen.. was nog zo grappig.. ik liep met een gozer van 16 die echt gek is:P en met Zachorella ofzo:P dat is een vrouw die hier woont en hier al lang werkt.. maar zij is nogal chaotisch :P.. zo hadden we een tafel met eten naar een kamer gebracht en ik liep nog met een dienblad met drinken.. en omdat het zolang duurde was het ijs al bijna gesmolten:P e toen kreeg ze dus telefoon voor n nieuwe bestelling:P en wij achter haar aanlopen, beetje naar de kamer nummers kijken enzo.. en we liepen echt al super ver, zowat t hele hotel rond haha.. zegt die gast jah waar moeten we eigenlijk naar toe? Want zachorella ging steeds verder weg:P.. ik zo uhm geen idee.. hier kijk in de rekening.. bleken we er dus gewoon al ver voorbij te zijn haha.. dus wij maar weer terug lopen en zachorella was geen contact mee te krijgen:P.. toen hebben we maar zelf op de deur geklopt, ben ik naar binnen gegaan en heb ze laten tekenen haha wantja toen ik de kamer al uit was, kwm zachorella pas weer aanlopen:P haha echt zo erg!.. maarja daarna moest ik weg maar vanavond (zondag) sta ik er weer, dus k ben benieuwd hoelang ik er nu sta..:D.

Vrijdag waren we vrij.. we hadden verzonnen om naar de rotsen van aphrodite te gaan en dan door naar limassol, gewoon lekekr met de bus.. was best te doen.. (dachten we)… toen we om half 11 bij de bushalte kwamen ging er geen bus rechtstreeks naar limassol:S.. en ook niet langs de rotsen:P.. na veel uitzoeken en oveal en nergens het vragen zijn we met de bus 11 naar de stad van paphos gegaan en vanaf daar zouden we dan bij een algemene bushalte naar limassol kunnen met een bus… nou nergens te vinden natuurlijk:P.. dus wij naar n informatie kantoortje.. en indd er gaat geen bus haha.. alleen speciale voor boekingen.. maar das om 8 uur smorgens..:P dus daar hebben we weinig aan.. wel konden we naar het bath van aphrodite.. dat ligt aan de west kan van de noordkust.. zou ook wat moeite kosten maarja dan ben je wel ergens:P dus wij alles gevolgd.. de weg gezocht naar het busstation, kwamen we ondertussen de mango tegen, tja daar moesten we even naar binnen:P haha dus duurde het allemaal nog langer.. naja uiteindelijk hadden we om 1 uur de bus naar polis.. en vandaar zouden we met een bus naar het bat verder kunnen.. na 45 min midden door t land heen in de bus waren we in polis.. maar de bus naar het bath ging pas om 3 uur!!! Na meer dan een uur!! Even rond gelopen in de buurt, maar t was veelste warm.. bij een toeristen info punt gingen we maar is vragen of we er ook anders konden komen.. en voor 0.50 pp meer konden we met de taxi.. dat hebben we dan maar gedaan.. want de bus terug zou al om 5 uur weggaan..

In de taxi hoorden we een nummer en de taxi chauffeur begon er meteen over.. t was een beroemd iemand in cyprus en Griekenland en zou de 21e een concert geven in paphos.. echt wel gaaf en daar wilden we meteen heen haha!..:P maarja bij het bath aangekomen hebben we dar lekker rond gekeken.. hele supermooie foto’s gemaakt en lekker genoten van de omgeving.. het bath van aphrodite viel beetje tegen maar was wel leuk om er geweest te zijn.. het water schijnt eeuwige jongheid te geven dus hebben we er even in gelopen en ons gezicht ermee gewassen:p haha.. ben benieuwd.. k heb ook een flesje van dat water meegenomen haha. Daarna nog meer foto’s gemaakt van de omgeving en onszelf:P..
Toen nog gewacht op de taxi terug naar de bus en weer lekker richting huis..

Het is echt gaaf om in die bus te zitten, hij is niet groot, denk voor 20 personen, maar hij was niet vol, lekker de ruimte dus, en genoeg tijd om de omgeving te zien.. zie k weer is wat Anders dan paphos:P.. het ziet er wel mooi uit maar best wel droog en dor.. zie de foto’s

In de avond zijn we nog even lekker uit eten geweest op een binnenplaatsje hier 10 min vandaan had lekker kipkerrie!! Was echt heerlijk!! daarna nog eventjes op ineternet gezeten om de foto’s te sturen.. en toen gaan slapen want de volgende ochtend moest k weer om 7 uur beginnen..

Zaterdag was relaxed, in de ochtend gewerkt en daarna beetje gezwommen met Lotte en eventjes een uurtje geslapen.. daarna nog met amanda wezen kijken of we kaartjes voor het concert konden krijgen maar hadden niet veel tijd en hebben ze ook niet gevonden helaas. Maar wel goeie tips gehad van een piccolo in het hotel waar we ze misschien konden vinden.. We hebben er al wel vrij voor gehad haha.. dus dinsdag is me vrije dag..:P

Vandaag zondag ben ik weer met amanda gaan kijken voor die kaartjes.. gingen na het werk naar de bs, maar die kwam na 45 min nog steeds niet:S terwijl die om het half uur zou rijden op zondag echt stom.. en toen kwam er een man van car rent of we een lift naar de haven wilden.. dus zijn we met hem meegegaan.. vanaf de haven met een taxi naar een grote muziekwinkel Kalypso gegaan waar ze, ze zouden hebben.. maar je raad het al, dicht!!!! De taxichauffeur was zo lief om ons ergens anders heen te brengen, de 2e optie waas het misschien kon.. en bij de Time Out kiosk wachtte hij even en konden wij onze kaartjes kopen! Die mensen keken ons echt raar aan haha dat wij naar zijn concert wilden:P maarja lekker boeiend haha.. is gewoon gaaf om is mee te maken..:)
Toen weer met de taxi terug:P en nog even in winkeltjes gekeken.. nu zit ik dit verhaaltje te tikken en zet ik m dalijk op internet..

Het was weer een mega lang verhaaltje:P dus eigenlijk een verhaal haha!!! Maarja heb ook zoveel te vertellen en heb nog niet eens alles verteld nu..

Deze week dus dat concert.. daar schrijf ik ook nog n verhaaltje over natuurlijk..:)
T waren weer leuke reacties!! En Jasper en Selma, hou nog even vol he!!! De laatste loodjes!! K wacht met smart op de verhalen en foto’s haha;)

Heeel veel liefsss
Angela

  • 19 Augustus 2007 - 15:44

    Danielle:

    hee zussie

    nu ben ik een keer de eerste.

    het is echt een super lang verhaal maar wel leuk.

    spreek je snel weer

    xxx

  • 19 Augustus 2007 - 16:57

    Patricia:

    Haii An.. :)
    Alles gaat wel goed daar geloof ik.. :)
    Leuk dat je veel leuke dingen doet.. :)
    Hier gaat het ook z'n gangetje dus dat is mooi..
    Ik ga je snel weer een keer bellen..
    Het komt er alleen niet van.. Druk met stage enzoo en als ik tijd heb ben je net weer aan het werk..
    Wel jammer maar ik bel je snel weer.. :)
    En anders een smsje..:)
    Have fun.. :)
    Kuss Patricia

  • 19 Augustus 2007 - 18:24

    Sebastiaan:

    heee lieverd!
    weer een heel lang verhaal ;)
    een leuk verhaal. waarin je weer veel meemaakt.
    leuk dagje doetichem vandaag ;)
    we hebben 1-8 gewonnen! staan bovenaan! ;)
    dus met je cluppie gaat het ook lekker :p
    we skype schat!

    hou van je!!!!
    dikke kusss van je ventje

  • 19 Augustus 2007 - 18:50

    Linda:

    Hey zus,

    Je hebt je weer aardig vermaakt zo te horen. Wordt wel beetje jaloers hoor van al die foto's met lekkere cocktails ;). En volgens mij rijden de bussen op cyprus net zo goed op schema als op corfu haha. Heel veel plezier bij het concert van de week en natuurlijk wel foto's maken en een cd kopen he (als het echt zo goed is) want wij willen ook mee genieten haha.

    -xxxx-

  • 19 Augustus 2007 - 19:21

    Ria:

    Hoi Angela
    Gaaf verhaal weer, fijn dat je nu ook leuke werkdagen heb dat maakt het allemaal wat gemakkelijker.
    Veel plezier bij het concert dinsdag.
    dikke kuss pappa en mamma

  • 20 Augustus 2007 - 05:17

    Peter:

    inderdaad een lang verhaal zeker als je ook de eerdere weken nog moet lezen. maar als ik het zo lees heb je het nu toch wel naar je zin.
    ik meot nu ook wer werken (na 4 weken vakantie) wij hebben in oostenrijk ook veel pelzier gehad, daar hoor je dini wel over.
    nou ik ben beneiuwd naar wat week 6 voor spannends gaat brengen voor je.

    groetjes

    peter

  • 20 Augustus 2007 - 15:17

    Dini:

    hoi angela we zijn weer terug, we hebben het ook gaaf gehad, en met jouw gaat het ook beter,verwacht niks anders van je , we zijn weer op de hoogte, alles gelezen, nou we horen je wel weer.dikke kus en thanks voor je leuke kaart, peter dini laura en frenk xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 Augustus 2007 - 23:27

    Laura:

    Heee annnn,

    Ik heb je kaart gehad hoor!
    Egt super leuk!

    Ik heb een poster gehad van je ouders van JOHHNY DEPP! Morgen gelijk op hangen! :D

    Ik heb egt een super leuk verjaardag gehad ondanks je er niet was!
    Volgend jaar ff anders doen he!
    haha!

    Nou meid ik ga lekker slapen want ben egt moe!

    Dikke kus en nogmaals bedankt voor de kaart vond hem super ( ook al was tie niet van johnny depp hahahaha )

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 25111

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: