Roomservice en concert!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu Roomservice en concert!! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

Roomservice en concert!!

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

26 Augustus 2007 | Cyprus, Nicosia

Zondag avond stond ik voor roomservice ingedeeld:D eindelijk heeft mij gevraag en gezeur zin gehad haha.. na 2 keer er heel even voor een uurtje gestaan te hebben mocht ik nu heel de avond blijven..

Het was best wel druk en er kwam dan ook iemand extra bij om mij te helpen met de kamer nummers enzo.. best wel stom eigenlijk dat ze me dat niet op n ander moment hebben uitgelegd maar oke:P..

Ik werd al meteen alleen naar simpele kamers gestuurd(die makkelijk te vinden waren) en daarna ging zachorella meelopen voor andere kamernummers.. het is echt super gaaf om te doen man!! De kamer nummers zijn in het begin vaag en lastig maar na 1 avond zit er al veel in m’n hoofd.. alleen was er vandaag een dienst lift kapot.. dus moest voor sommige kamer op de 2e verdieping eerst naar de 3e, dan helemaal naar de andere kant van het hotel lopen, en daar aan het eind een gasten lift pakken naar de 2e en soms dan weer een hele gang terug lopen haha.. maarja agh heb ik wat te doen..:P

Die vrouw met wie ik liep was echt super aardig, heeft me veel dingen uitgelegd.. zij nam de bestellingen aan en vroeg ze uit in de keuken, we haalden ze dan samen of zij alleen en ik bracht ze naar de kamers.. moest daar praatje houden met de gasten voer hun dag ofzo, fles wijn openen als ze die hadden besteld, eventueel de hoofdgerechten uit een warmhoud kastje halen, vragen of ze nog iets anders wensten en dan de mensen een fijne maaltijd en avond verder wensen.
Of gewoon alleen extra ijs brengen of een fles champagne ofzo.. en dan kreeg ik de mastercard mee:P:D
Die meiden hier zijn geloof ik wel n beetje jaloers want zij willen dat ookwel doen maarja ik kan er niks aan doen:D haha.. en ze laten het gelukkig niet echt heel erg merken..
Maandag heb ik in de avond ook weer roomservice gestaan!! Toen kreeg ik ineens te horen dat de bekende mr hatzigianiz (ofzo:P) in het hotel zou slapen en of ik in de kamer waar hij zou komen even ijs voor z’n champagne wou gaan verwisselen.. dus ik vragen wie dat was en of ik m moest kennen ofzo:P bleek t die Michallis te zijn:P waar ik dinsdag naar t concert van ga!! Echt zooo gaaf!!!!! Dus dat wilde ik wel haha alleen hij zou pas 2 uur later aankomen L.. maar ik zou toch heel de avond roomservice staan dus mocht ik als hij er was en iets bestelde dat wel gaan brengen want dat gunde die vrouw me wel met wie k stond:D:D echt zoo lieff!!! Dus ik natuurlijk helemaal blij haha mijn avond kon niet meer stuk!! Ook meteen tegen amanda en marieke verteld en die werden gek!! Haha echt zoo gaaf dit!!:D

Kwam er weer een bestelling voor kamer 105.. was ik gister ookal geweest, zaten belgen en het is een suite!! Dus dat was wel kick.. kwam ik daar begon die man een praatje en kwam k er de eerste 10 min niet meer weg hahah.. hij heeft me heel de kamer laten zien, ze hebben een tuintje, naja tje.. een tuin! Met zwembad, en als je binnen komt heb je een halletje, daaraan zitten de woon kamer, klein halletje naar de badkamer en de slaap kamer, en een toilet. In de slaap kemer heb je nog een grote inloopkast.. en een bankstel staan om te relaxen.. het is echt groot.. maar ze betalen er ook super veel voor!! Hij vertelde het me gewoon.. 23000 euro voor 2 van deze kamers voor 10 dagen halfpension.. tering!!!! En ze vonden het zoo goed, dat ze in april weer terug komen.. nou die hebben geld zat haha.. ook lieten ze zien dat gewon hun kleding gewassen worde, en netje opgevouwen en gestreken terug komt in een doos.. echt zoo vet!:P maarja toen moest ik toch echt weer verder met werken…
Helaas werd toen mijn leuke avodn verpest:S want om 5 voor 10 werd er gezegt dat ik naar italian moest om daar te helpen want het was ‘te druk’ pff geen roomservice eer voor mij dus.. geen bekende cyprioot waar k heen konLL… echt balen!! En in italian was het niet eens druk1! Dog stommer.. er was bijna niks te doen.. zelf opruimer niet echt meer:S.. en toen kwam er later een meisje die in een nog wel drukke station stond dat zij de roomservice naar michallis mocht brengen.. pfffff ik kookte!! Echt zoo stom!!:S:S heb ook geklaagd bij mr takis de volgende dag.. hij vond het ook stom.. maar k hoorde wel dat zij het uiteindelijk toch niet had gebracht, maar gewoon de vrouw met wie ik roomservice had gestaan.. maarja dan nog.. t feit dat ik weggehaald werd om naar t drukke italian te gaan waas niks te doen was en zijn waar t wel druk was weg zou mogen om t naar hem te brengen terwijl zij roomservice haat.. vond ik al belachelijk:P haha..

Dinsdag: het concert!!:D

Heerlijk genoten van me vrije dag.. (not.) is echt saai als je pas in de avond wat gaat doen, maarja amanda en ik hebben ons erdoorheen gesleept:P zijn ook nog even in het hotel geweest om foto’s te maken met een kok van de patteserie die vandaag voor t laatst was.. alleen heeft een ziekelijk jaloers iemand de leukste foto uiteindelijk gewist :S zonder dat ik t wist.. erg triest.. en we werden bij nikos in z’n kantoortje geroepen.. we moesten een zelfevaluatie invullen en kregen onze fooi.. was deze maand 59pond.. nou dat vind ik echt veel aangezien iedereen vorige maand maar iets van 28 kreeg… gewoon 100 euro.. is best netjes voor t restaurant hier.. want bijna alles gaat op rekening en wat we dan wel krijgen moet dan ook nog is gedeelt worden door al het personeel van restaurant en keuken.. dus hier waren we wel blij mee:D:D in het hotel zijn we nog de picollo tegen gekomen die ons de weg had gewezen naar de winkel waar we het ticket voor het concert konden kopen en we vroegen of hij en z’n vriendin nou nog gingen maar hij wist t nog steeds niet, maar toen hebben we ons nummer gegeven en hij zou t wel laten weten alstie nog ging.. is toch toch gezelliger met ze 4en dan met ze 3en..
Paar uur later belde die dat ze meegingen en hij wel tussen kwart over 7 en half 8 bij ons zou zijn.. nou oke :D gezellig..:)..
Daarna wat gegeten in n cafeetje ofzo hier valkbij en toen snel naar t appartement om nog ff om te kleden en dan zouden we al weggaan..
Hij was er half 8 ofzo alleen… heel vaag, zonder vriendin maar oke.. die bleek toch geen zin meer te hebben ofzo dus kwam die maar alleen… naja goed ook gezellig.. hij komt uit Slowakije geloof ik en is 23 kwam die uiteindelijk op uit haha.. want hij heeft t al een paar jaar niet meer gevierd dus hij wist t niet meer:P.. hij woont hier al 3 jaar en heeft ook een autootje en we reden dus met hem mee, scheelde ook weer een taxiJ.

Daar aangekomen was t al flink druk en zijn maar meteen in de rij gaan staan.. er waren echt mensen van alle leeftijden.. gewoon van 7 tot 70:P en ik geloof dat wij de enige niet Griek of cyprioot waren:P dat was wel even wennen.. maarja na echt superlang te hebben gewacht in de rij mochten we ies na kwart over 9 eindelijk naar binnen.. gelukkig stonden we redelijk vooraan en ging de rij snel dus waren we snel binnen.. daar moesten we ons ticket inleveren en kregen we een klein lampje om te gebruiken ipv een aansteker.. was wel leuk..
Binnen kwam je gewoon echt in een atletiek stadion binnen.. er was 1 deel van de tribune ingebruik zegmaar en het podium stond in het midden ervan om 4 meter van de tribune.. we konden een plekje op de 2e en 3e zitrij bemachtigen, wat echt super goed was want het midden zat al zowat vol!! En onder de zitplekken had je staan plaatsen maar in het begin stond er bijna niemand bovenaan dus keken we lekker oer iedereen heen.. uiteindelijk ging hij na kwartv oor 10 pas zingen, maar het was echt supergoed!! We verstonden er niks van als hij iets zei tussendoor maar oke:P na 50 min had ij een break en gingen z’n 1 achtergrond zangeressen zingen.. als een soort tussen programma, ipv zoals in nl een voorprogramma:P.. en daarna ging hij weer voor meer dan een uur verder.. T is echt supergaaf om dit mee te maken!! Het lijkt net of je in de bios zit, maar toch het gevoel van een concert.. en da lekker in de buitenlucht.. helaas zijn m’n foto;s allemaal wazig omdat het echt moeilijk te zien was, qua licht en t was best verweg.. maar agh ik was erbij!.. we gaan snel kijken of we een keer die cd kunnen kopen:D want hij is echt leuk!! Haha..

De vlgende dag was hij nog in het hotel maar hebben we daar niks meer van gemerkt,, hij heeft roomservice besteld als ontbijt en is daarna vertrokken.. maarja toch gaaf dat hij hier sliep!:D
Woensdag, donderdag en vrijdag waren allemaal hetzelfde als normaal.. in de ochtend ontbijt, tussendoor slapen of zwemmen en in de avond roomservice:D wat nog steeds supergaaf is:D ik word nu ook door iedereen roomservice girl genoemd haha.. echt wel leuk!!..

Zaterdag was en een mega bruiloft van 350 personen.. allemaal Cyprioten:S was wel gezellig opzich, en de tijd ging wel snel.. moest van 5 tot 2 werken. Het was gewoon een buffet, dus hoefden alleen maar te zorgen voor drank en dat de boden weggehaald werden.. naja das een eitje in een station(wijk) van 37 man..

Vandaag zondag moet ik om 3 uur beginnen tot 12 uur.. pfff:P dus kom ik van te voren nog ff snel op msn want eer dat k weer kan duurt nog wel ff denk.. ik sta weer roomsevice dus ben benieuwd hoe dat nu gaat :D..

Nou jullie horen me snel weer:D

Veel liefs!!1

Angela!

  • 26 Augustus 2007 - 11:44

    Ria:

    Hoi Angela
    Het is weer een gaaf verhaal geworden je hebt echt veel te vertellen.
    Gezellig hoor ook al weten we bijna alles al toch leuk om zo te lezen

    Kuss Pappa en Mamma

  • 26 Augustus 2007 - 12:00

    Dini:

    bedankt voor je verhaal, we zijn weer uptopdate,leuk hoor,laura en frenk dr party was gezellig,jammer dat je er niet bij was, was minder zonder jouw hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!! doen we over in december!!!1
    veel liefs en werkse.peter dini laura en frenk.

  • 27 Augustus 2007 - 12:00

    Iris:

    Hey meis!
    Ik ben trug van vakantie (was erg leuk maar wel vermoeiend) en kheb alles bijgelezen!
    Egt zo cool dat je naar dat concert ben geweest! En hij is inderdaad erg sexy ;)
    Veel succes nog (vooral bij de roomservice:P) en veel plezier natuurlijk.
    Kuss van Iris

  • 29 Augustus 2007 - 08:02

    Laura:

    Heeey annnn,

    Echt weer een leuk verhaal!
    Je kan net zoals in het echt veel lullen hahaha!

    Leuk dat je daar allemaal dingen doet naast je stage want dan is het soms ook nog een beetje vakantie!

    Ik heb zelf niet zo veel te vertellen behalve dat ik volgende week of die week daarop in A'dam ga stappen! Heb er zin in! :D

    Veel plezier nog met de roomservice!!!

    Kusjeeesss Lauraaaaa

  • 31 Augustus 2007 - 20:59

    Manon:

    Nou haha als k jou verhalen lees kan k vaak wel een uur zitten ahhaahha,

    wel superleuk om te lezen, en dat roomservice is idd wel beter als een restaurant, die kamer van die belg, haha te cool en bizar wat een geld!!

    nou ik mag maandag weer naar school haha,

    op naar het volgende verhaal

    werkse kus van manon

  • 03 September 2007 - 04:52

    Eddy Uit Mexico:

    He ja hoor zit ze gewoon ff 5 maandjes van huis. Nou wens je heel veel werkplezier toe zal zo af en toe wel een kijkje nemen op je site. Hoop dat je er heel veel plezier mag hebben. Een groet uit het "soms" zonnig Mexicoooooooooooooooo

    Eddy, Mireya e Angelo


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 25103

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: