Op de TV - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu Op de TV - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

Op de TV

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

25 Oktober 2007 | Cyprus, Nicosia

Op de TV

Hier even een berichtje van het thuisfront.

Toen wij in het vliegtuig zaten op weg naar huis na een heerlijke week op Cyprus, waren we op de televisie bij het programma Hello Goodbye met het afscheid van Angela op 17 juli 2007.

Het wordt herhaald op maandag 29 oktober 2007 15:15-16:00 Nederland 2.

Ook is het altijd op het internet te bekijken op

Aflevering 5 van Woensdag 24 oktober 2007, 20.30 uur, Nederland 1
En klik dan op breedband en je kan de aflevering bekijken.

Veel plezier met het bekijken van het afscheid van Angela gefilmd voor het programma Hello Goodbye

Groetjes van ons allemaal.

• 25 Oktober 2007 - 21:13

Harry:

Hey Angela,
    gisteren met belangstelling naar de TV gekeken. Jammer dat de kids er niet waren.

• 26 Oktober 2007 - 18:48

Bas En Mel:

Heej an , wat was dat een apart stukje op tv, kop op je bent er bijna. Heel veel plezier grtjs Bas en Mel

• 27 Oktober 2007 - 17:32

Laura:

Heey annn,

Nou ik heb ff gekeken hoor naar je aflevering en heb zitten janken als een klein kind haha!

Echt zielig ben blij dat ik er niet bij was! Maar wel heel mooi allemaal!

Hele dikke Kusssssssssssss

Lauraatje

• 15 November 2007 - 17:41

Manon:

wow angela!!!!
    dis toch wel heeel erg bijzonder, heel grappig en gewoon emotioneel om naar te kijken, egt op zich wel een coole herinnering!!!
    nog een paar weken ben je thuis, ga ik er heen ahahah
    kus manon