Rustig weekje.. - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu Rustig weekje.. - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Angela Meer - WaarBenJij.nu

Rustig weekje..

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela

16 September 2007 | Cyprus, Nicosia

Ja dit was een heerlijk rustig en ontspannen weekje..
Maandag was al meteen mijn vrije dag, heerlijk zo na maar 1 dagen werken, ookal was het wel want vroeg want ja nu moet ik de hele week achter elkaar werken maarja dat is niet anders..
Ik ben met amanda lekker naar de grote supermarkt gegaan om heerlijk relaxed en met genoeg tijd ff boodschappen te kunnen doen, en hebben ook in de supermarkt een hamburger zitten eten:P is wel cool..
Die supermarkt lijkt een beetje op een Makro, je hebt er echt alles!!! Alleen word het dan gewoon per stuk verkocht.. echt superveel man! Van vers brood tot calve pindakaas, en van verjaardagskaart tot broodrooster echt gewoon zoveel.. we zijn der al wel vaker geweest maar dan om gewoon even rond te kijken en wat drinken mee te nemen maar nu hebben we het allemaal eens goed bekeken.:P hebben lekker flink ingeslagen en hebben zelfs nederlands beschuit weten we vinden:D heerlijk..
Daarna terug naar het appartement, alles opgeruimd en toen kwam marieke ook weer aan.. we zijn toen met ze 3e naar de stad gegaan om die ook eens even te gaan bekijken nu we daar toch de tijd voor hadden.. want ja je moet wat als je de dag ervoor hoort dat je ineens vrij bent:P.. maarja de stad beviel goed.. we hebben echt veel winkels gezien.. en ook weer teveel geld uitgegeven:P
Allereerst naar de winkel naast de mango, want lisa had aar hele leuke spijkerbroeken gekocht.. maar helaas die waren er niet meer, maar k heb wel een leuk shirtje gekocht:P..
Amanda en ik hebben de grote cd winkel opgezocht waar we voor het ticket van michallis naar toe waren gereden maar toen wastie dicht.. nou hij was best makkelijk te vinden, dus wij naar binnen.. en na eventjes zoeken hadden we m gevonden hoor.. de nieuwste cd van michallis haztigiannis.. :D echt supergaaf.. en er was ook een box met 2cd’s en een live dvd van vorig jaar.. dus die hebben we ook maar gekocht.. toen nog even rond gekeken en heeft mariek nog wat dvd’s gevonden om te kopen.. later kwamen we nog een …… tegen dus wij naar binnen:D maaar het viel een beetje tegen had wel een hele gave jas gezien:D maar was beetje duur:P.. 188 euro.. haha.. dus heb mar even een foto ermee gemaakt dan heb ik m toch nog een beetje.. haha..
Tja toen werd het gevaarlijk.. we kwamen in een winkeltje met allemaal sieraden en tassen en assesoires, echt net normaal hoeveel en leuk!! Amanda werd meteen verliefd op n tas en marieke en ik hadden ook al een gave gezien.. dus na wikken en wegen, hebben we m alle drie gekocht haha:P.. daarna nog maar even rondgelopen en weer een bus naar t appartement gezocht.. want we waren alweer lang onderweg..

Dinsdag, woensdag, donderdag waren niet echt spectaculair.. behalve dat natasja (een meid van de school uit Breda) der vriend hier was, en hij bij hun in het appartement sliep.. en mr. Takis dus ineens even langskwam en hier een drama van maakte met een heel gezeur en geroddel eromheen.. en uiteindelijk was er dus weer bijna niks aan de hand.. maar moeten ze alleen in hun appartement zorgen dat ze niet zoveel ruzie maken:P anders moet er iemand naar n ander appartement haha.. en over die vriend is verder niks meer gezegd.. dusjah.. ook niet echt boeiend haha..
En ik heb 2 keer mijn eigen station gehad bij het ontbijt:P.. eerst met marieke erbij en daarna met rosa, maar ik liep dan met koffie enzo als supervisor:P is wel cool.. is weer is wat anders.. en heb ook die 2 al meteen vanaf 7:15 uur in de ontbijt zala moeten staan en alle gasten die vanaf dat moment al binnen kwamen moeten voorzien van koffie of thee, in 3 stations..
Vrijdag was wel een hele happening.. ik was in de middag even met amanda aan het kletsen in haar kamer, horen we de deur opengaan in de woonkamer maar niemand binnen komen.. dus wij roepen hoi… geen reactie.. ik zeg nou ik ga wel even kijken.. kom ik in de woonkamer zie ik daar lisa tegen de muur aan hangen met der been van boven der knie tot aan der tenen in het verband.. ik schrik me rot, en zie dan dat jana die voor lisa liep ook met der voet en enkel in het verband zit.. wat bleek nou, ze hadden een ongeluk gehad met de scooter.. maar wij dachten dat ze met een excursie meegegaan waren.. nikos kwam er achter aan gehobbeld:P met allemaal tasjes met eten erin.. ik ondersteunde lisa even naar de bank en daar plofte ze neer, jana ook.. en toen kwam het verhaal..
Ze hadden een excursie geboekt, maar de bus kwam niet opdagen en toen ze belden was er helemaal niks geboekt voor hun:S.. erg stom.. dus besloten ze een scooter te huren omdat amanda en ik dat ook zo gaaf vonden.. en op de terugweg van coral bay kwam er een kruising, en moest een auto hun voorlaten, het leek of hij stopte, dus ze reden door, maar hij stopte niet en reed ineens weer door:S.. en raakte hun volop.. ze zijn omgevallen en over je grond verder gegleden:S.. echt zo erg!!..
Ze hebben gelukkig niks gebroken.. maar lisa heeft wel onwijs eel brandwonden van het doorglijden, en jana der voet moest gehecht worden:S verder hebben ze beiden nog flink wat blauwe plekken.. e wat schaaf wonden op de armen.. maar gelukkig niks onwijs ernstigs en niks in het gezicht..
We zitten hier nu dus met 2 gewonden in huis die invalide zijn:P want ze kunnen allebei niet meer lopen van de pijn en stijve spieren.. we hebben met ze alle zitten praten over het ongeluk en de meiden een beetje verzorgt van alles wat ze wilden.. tja dat word de komende dagen niet werken voor ze, en voor lisa waarschijnlijk helemaal niet meer, want die is het ergste en die gaat de 23e alweer weg.. over een week dus al..

Verder tja heb ik niet zoveel te vertellen over deze week.. behalve dat er nu alweer een week voorbij is en het nog maar minder dan 2 weken duurt voordat bas komt:D:D, ik het geboorte kaartje van me nichtje heb gehad:D.. een kaart van bas z’n moeder + rest:P En ik in de middagen weer veel in de zon heb gelegen dus weer heerlijk bruin ben:P;)..

Nou tot snel..
Tot mijn volgende verhaaltje!!
Dikke kussss en veel liefs!! Angela


p.s. dit was t/m vrijdag.. van de week komt het weekend de komende week..

  • 16 September 2007 - 20:44

    Linda:

    Hey zus,
    lekker hoor een keer een rustig ontspannen weekje. En de tijd gaat inderdaad echt snel he. Wel heel vervelend van Lisa en Jana maar gelukkig niet echt ernstig. Wens ze maar beterschap.
    Spreek je snel weer
    xxx linda

  • 20 September 2007 - 14:19

    Danielle:

    Heeee zussie

    echt leuk al je verhalen en kaarten.
    ik heb ook leuk nieuws ik ben vrij van 23 tot 31 oktober, dus we komen lekker een weekje alles in het echt bekijken daar, gaaf he.

    En gaat het al weer een beetje beter met lisa en jana?

    spreek je snel weer.
    xxx je zus

  • 22 September 2007 - 18:51

    Manon:

    mn email adres: manon1987@msn.com
    haha, jah verhalen op verhalen he, ik weet nog niet waar ik kom, we gaan met 8 in totaal, verdeeld over limasol en phapos, dus nog even spannend haha. en wij gaan begin januari geloof ik.

    wel ernstig van die scooter, gelukkig zijn jullie niet gewond.

    nu net terug uit frankrijk, druivenplukken met school, haha was gewoon vakantie, echte aanrader als ze het volgend jaar ook weer organiseren, we gingen met zn elven, en t was super gezellig en leuk leerzaam!! hahaha

    wel leuk dat je vriendje nu binnenkort komt, en nog beter dat je waarschijnlijk vrij bent!

    kusss manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

5 maanden stage in Paphos, Cyprus. vertrek 17 juli uit NL en 7 dec ben k weer terug!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 25110

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 10 Januari 2010

Backpacken in Australie

17 Juli 2007 - 07 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: